Prawie każdy drobiazg, jaki podaruje się, mając na uwadze również kwestie promocyjne, spełni dobrze swoją rolę. Posiadanie towarów z własnym logo oraz dodatkowo rozdawanie różnych rzeczy z nadrukiem to tworzenie wizerunku firmy jako poważnego podmiotu. Poprawa wizerunku, upowszechnianie marki oraz reklama firmy, temu wszystkiemu służy używanie z gadżetów reklamowych.
O ile będzie to kalendarz książkowy, czyli rzecz o większej wartości, to korzyści w kwestiach wizerunkowych i marketingowych są większe. Takie produkty charakteryzują się dużą elegancją. Są też praktyczne. To jedna z tych rzeczy reklamowych, których otrzymanie wzbudza bardzo pozytywne odczucia. By na pewno przydały się odbiorcy, kalendarze książkowe dla firm zamawia się na tyle przedtem, ażeby jeszcze zdążyć rozdać je przed końcem roku. Wraz z nowym bardzo się przydadzą. Taki prezent sam robi bardzo duże złudzenie, można też dokupić do niego elegancki długopis. W wielu firmach jest zwyczaj, że taki produkt reklamowy daje się swoim pracownikom albo i niektórym kontrahentom co roku. Mogą również kalendarze książkowe być podarkiem dla klientów np. pod koniec roku jako podarek do większego zamówienia. Nadruk zamawia się indywidualnie. To on czyni przedmiot reklamowy wyjątkowym. Dobrze jest również, ażeby jego kolory kojarzyły się z firmą. Można zamówić kalendarz z okładkami w kolorze, który używany jest powszechnie w jej wyposażeniu czy materiałach promocyjnych. Takie reklamowe kalendarze książkowe jeszcze bardziej będą odnosić się do przedsiębiorstwa, które je zamówiło. Decydując się na kolor okładek, warto również pamiętać o skojarzeniach, jakie dają różnorakie z nich.
Źródło: http://www.iveno.pl/kalendarze-ksiazkowe-dzienne.